Divine Intervention
 
HomeGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Ig: Hey! Long time no see!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Ignazio
Animals
Animals


Posts : 10
Join date : 2010-11-29

PostSubject: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 1:13 pm

Was reading old mails and read one that said something about "divine intervation"
Clicked on the link and found this forum Razz

Nice to see ya all, are you still playing together?

AS you can see my broken english is not improving, but going even worst Razz

Im actually playing on the worst retail server, yes :/ but made great friends there.

Just came to say hi Smile

Cya all

Ignazio
farao
Back to top Go down
View user profile
CUBEone
Webmaster
Webmaster
avatar

Posts : 803
Join date : 2009-02-13
Age : 35
Location : Puerto Rico

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 1:22 pm

Nice to see you Druid master.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://diwow.guildmmorpg.net
Madurko
ArcAngels
ArcAngels
avatar

Posts : 508
Join date : 2009-02-28
Age : 24
Location : Germany

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 1:25 pm

Nice to see you. How are you?
Back to top Go down
View user profile
Ignazio
Animals
Animals


Posts : 10
Join date : 2010-11-29

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 1:30 pm

Great Smile
Are you playing on same server or everyone in diff servers Razz ?
Back to top Go down
View user profile
Madurko
ArcAngels
ArcAngels
avatar

Posts : 508
Join date : 2009-02-28
Age : 24
Location : Germany

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 1:32 pm

its kinda splitted. Some are playing retail, some are playing on magic wow, some on molten wow i think and a few people are not playing wow atm, like me. I didnt install it on my new laptop yet. and i dont have that much time.
Back to top Go down
View user profile
Ignazio
Animals
Animals


Posts : 10
Join date : 2010-11-29

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 1:36 pm

I miss so so so so much my spectral tiger Sad
In what retail servers are some of ya playing ?
Back to top Go down
View user profile
Madurko
ArcAngels
ArcAngels
avatar

Posts : 508
Join date : 2009-02-28
Age : 24
Location : Germany

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 1:45 pm

Spice, Saw, Amfe and some more are playing on Kazzak EU if im right
Back to top Go down
View user profile
Antigona
Demons
Demons
avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-19
Age : 29
Location : Lima - Peru

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 2:00 pm

Ignazioooo!
Back to top Go down
View user profile
Ignazio
Animals
Animals


Posts : 10
Join date : 2010-11-29

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 2:01 pm

Lol Smile Its so nice to see that most of ya are still togoether.
Its been like 2 years since i Last played wow with ya Razz
Back to top Go down
View user profile
kekr
Angels
Angels
avatar

Posts : 255
Join date : 2009-06-22
Age : 26
Location : Timisoara

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 2:47 pm

omg omg omg omg.....ignazio the legendary druid.....dude i missed u a lot (hug)




btw LMP
Back to top Go down
View user profile
Skulltis
ArcAngels
ArcAngels
avatar

Posts : 549
Join date : 2009-06-17
Age : 28
Location : Phoenix, damn its hot

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 4:31 pm

sup man idk if i know u but sup.. ive been busy the last few weeks/months but im still around.. not on wow but still here

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ignazio
Animals
Animals


Posts : 10
Join date : 2010-11-29

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 4:42 pm

Skulltis wrote:
sup man idk if i know u but sup.. ive been busy the last few weeks/months but im still around.. not on wow but still here

Hey Smile
Well i dont know you i think, but my memory suk'z Razz
I was an ex-Divine Intervention member in Konoha Sad
(when they where ally, not horde) Smile


Prada, are u still playin' Razz ?

kekr wrote:
omg omg omg omg.....ignazio the legendary druid.....dude i missed u a lot (hug)
btw LMP

Hey Smile
If i dont remember bad, u used to play a warrior, right ?
Back to top Go down
View user profile
Sephie
Angels
Angels
avatar

Posts : 272
Join date : 2009-02-15

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 4:50 pm

Hey Igna! How have you been?
Back to top Go down
View user profile
Hatti
Fallen Angel
Fallen Angel
avatar

Posts : 206
Join date : 2009-02-17
Age : 23
Location : Paracin

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 5:38 pm

Yo, nice to see you Igna.
Back to top Go down
View user profile
Prada
Admin
Admin
avatar

Posts : 399
Join date : 2009-02-13

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 7:35 pm

Yo sup Ignazio. Long time no see bud. Ya i do play time to time at Magic. Although most DI on magic went to another guild or made their own. Everyone is splitting off to do their own thing right now. But we do gather here on the forum.

I think we will be united again when Diablo 3 is out.
Back to top Go down
View user profile
Ignazio
Animals
Animals


Posts : 10
Join date : 2010-11-29

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 7:42 pm

Prada wrote:
Yo sup Ignazio. Long time no see bud. Ya i do play time to time at Magic. Although most DI on magic went to another guild or made their own. Everyone is splitting off to do their own thing right now. But we do gather here on the forum.
I think we will be united again when Diablo 3 is out.
Sephie wrote:
Hey Igna! How have you been?

Sup Sephie & Prada ^^
Its pretty nice to see you united in this forum anyway, even tho if u play on different servers

Im planning to make a char-trasnfer (US servers), so maybe if some is playing retail US tell me.

Started playing wow 4 months ago, after breewindy asked me if i was playing and say no... and 2 days after started playin Razz

Back to top Go down
View user profile
Antigona
Demons
Demons
avatar

Posts : 96
Join date : 2009-04-19
Age : 29
Location : Lima - Peru

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 7:51 pm

Oh btw Igna, Prada is STILL a Pimplord...
Back to top Go down
View user profile
Skulltis
ArcAngels
ArcAngels
avatar

Posts : 549
Join date : 2009-06-17
Age : 28
Location : Phoenix, damn its hot

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Mon Nov 29, 2010 9:55 pm

Ignazio wrote:
Skulltis wrote:
sup man idk if i know u but sup.. ive been busy the last few weeks/months but im still around.. not on wow but still here

Hey Smile
Well i dont know you i think, but my memory suk'z Razz
I was an ex-Divine Intervention member in Konoha Sad
(when they where ally, not horde) Smile


Prada, are u still playin' Razz ?

kekr wrote:
omg omg omg omg.....ignazio the legendary druid.....dude i missed u a lot (hug)
btw LMP

Hey Smile
If i dont remember bad, u used to play a warrior, right ?


nope i came into DI after Konoha, i heard alot of things about it and i wish i was there but i wasnt

_________________
Back to top Go down
View user profile
kekr
Angels
Angels
avatar

Posts : 255
Join date : 2009-06-22
Age : 26
Location : Timisoara

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Tue Nov 30, 2010 12:11 am

Ignazio wrote:
Skulltis wrote:
sup man idk if i know u but sup.. ive been busy the last few weeks/months but im still around.. not on wow but still here

Hey Smile
Well i dont know you i think, but my memory suk'z Razz
I was an ex-Divine Intervention member in Konoha Sad
(when they where ally, not horde) Smile


Prada, are u still playin' Razz ?

kekr wrote:
omg omg omg omg.....ignazio the legendary druid.....dude i missed u a lot (hug)
btw LMP

Hey Smile
If i dont remember bad, u used to play a warrior, right ?


warrior and priest Very Happy
Back to top Go down
View user profile
ExtraPriest
Fallen Angel
Fallen Angel
avatar

Posts : 198
Join date : 2009-02-18
Age : 26
Location : Lithuania

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Tue Nov 30, 2010 7:08 am

o hay Ignazio ;o rly long time no see ;o and u know what.. fuck the retail, go to play in magic wow xDDDD
Back to top Go down
View user profile
Skulltis
ArcAngels
ArcAngels
avatar

Posts : 549
Join date : 2009-06-17
Age : 28
Location : Phoenix, damn its hot

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Tue Nov 30, 2010 8:00 am

man guys i was on last night and only person i saw on was Shimmy although i know others are in different guilds. what guilds and when they hell do yall play lol...btw i owned ToC without even lookin at a guide lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
Jage
Fallen Angel
Fallen Angel
avatar

Posts : 240
Join date : 2009-02-13
Age : 28

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Tue Nov 30, 2010 11:05 am

Ignazio Sup man what u been up to? Razz

Missed you lots!
Back to top Go down
View user profile
Ignazio
Animals
Animals


Posts : 10
Join date : 2010-11-29

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Tue Nov 30, 2010 3:21 pm

Skulltis wrote:
Ignazio wrote:
Skulltis wrote:
sup man idk if i know u but sup.. ive been busy the last few weeks/months but im still around.. not on wow but still here

Hey Smile
Well i dont know you i think, but my memory suk'z Razz
I was an ex-Divine Intervention member in Konoha Sad
(when they where ally, not horde) Smile


Prada, are u still playin' Razz ?

kekr wrote:
omg omg omg omg.....ignazio the legendary druid.....dude i missed u a lot (hug)
btw LMP

Hey Smile
If i dont remember bad, u used to play a warrior, right ?


nope i came into DI after Konoha, i heard alot of things about it and i wish i was there but i wasnt

DI was the strongest ally-guild Smile with difference Smile


SUp Jage, long time no see Razz
Anyone heard something about Phantoma ? he was godlike
Back to top Go down
View user profile
kaizzer
ArcAngels
ArcAngels
avatar

Posts : 571
Join date : 2009-02-14

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Tue Nov 30, 2010 3:26 pm

IGNAZIO LONG TIME , not really... you are on my msn xD

Back to top Go down
View user profile
ProLamer
Fallen Angel
Fallen Angel


Posts : 194
Join date : 2009-02-14
Age : 27
Location : Bulgaria

PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   Tue Nov 30, 2010 4:50 pm

Sup Ignazio ! where the hell have you been O.O damn I miss the times when we were 2-manning Orgrimmar :]
p.s. it's Pam here just to let you know lol cheers
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Ig: Hey! Long time no see!   

Back to top Go down
 
Ig: Hey! Long time no see!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Haven't RP'd in a long time.. Anyone need a Molly..
» STAR WARS: Rise of the Jedi
» A long time coming (Invite only)
» To Greet a Dear friend (Open)
» long time return

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Divine Intervention :: The Sandbox :: The SandBox-
Jump to: